Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Monday, February 27, 2012

I'M COMING HOME..I'M COMING HOME~~

HAhaaahhaaa..terlalu awal kot dok nyanyi lagu ni..excited lebey nak balik umah tyme cuti mid sem ni..padahal ada lagi 2 mggu untuk aku habiskan dkt lubuk ni.. (betapa berdosanya aku.hehehhe).... badan kat cni tp hati dah mendarat awal dekat rumah...cane ni????? arrrgggghh..help me mom! balik ja umah..aku nak enjoy sepuas2nya cos sejak masuk sem ni aku asa macam aku lah pelajar yang paling rajin...(syok sendiri sbb ni lah tahap kerajinan aku yang paling maksimum)...aku jd perasan mcm ni sbb kerajinan aku dah overload..nak lebih limit dah...hahahhahahah ( gelak besaq).....bukan pasaipa, sem ni aku x penah balik awal...dihighlightkan x penah okeys! dan asyik balik lambat ja... tekanan gak wase...tp demi menjadi seorang guru yang berwawasan .. aku akan change diri aku jadi pendidik yang berwawasan..(bukan sama ka ayat..koya tul)..kui3....hopefully, aku dan kawan2 akan berjaya mencapai apa yang dihajati...aameeeennnn........



Aku harap aku akan membawa pulang segulung ijazah yang dapat dihadiahkan kepada ba dan mama serta keluarga aku...aku akan berusaha untuk memenuhi keinginan mereka...tambah2 mereka menaruh hasrat yang tinggi untuk aku mencapai hajat mereka...masih terngiang2 apa yang ba cakap dekat aku dalam telepon ari tuh....Insyaallah...ba..noain cuba untuk lakukan apa yang ba inginkan.....pejam celik dah dekat 4 tahun aku blajar dekat maktab ni...lagi setahun setengah aku akan naik ke pentas dan mengenggam segulung ijazah..hmm cant wait 4 d moment..yang pastinya.. IJAZAH ITU MILIK AKU!!!!!!!!



Harapan aku yang terakhir semoga aku menjadi wanita yang bahagia dan berjaya di dunia mahupun akhirat...wassalam...


SILA LIKE

No comments:

Post a Comment