About Puteri kATaK

Aku gerenti mesti semua tertanya2 sapa la si penulis Pncinta Katak Hijau ni??
jeng3...akulah PK ..huhu...=)
ni la aku@pk@noen
amacam comel x aku?? (yg mahal kat mala laa)
 memang korang suma gila la kalau asa gmbo kat atas tu aku?? x kan la katak bley menulis...ni la yg ajaibnya tntang aku...hehhe

actually aku ni just penggemar katak jaa...SEKARANG DENGAN HORMATNYA DIPERSILAKAN TUAN PNYA BLOG PENCINTA KATAK HIJAU MENJELMAKAN DIRI!
amacam comel x PK?
AKU LA PK iaitu Puteri Katak. hahah..aku sendiri dengan perasannya menobatkan diri aku sendiri sebagai puteri katak. mesti suma menggambarkan aku ni seorang pmpuan yang ayu, cantik,lmah lmbt macam puteri kan?? ahha..mestilah..dah nama pun puteri..see the leg laa...tp..kawan2 aku bukan angggap cik PK ni stands 4 katak tp ada ka aku yang comel ni dipanggil PUTERI KODOK??patut x?? aku dah agak mesti korang cakap x patot pnya...u all deki latuh...huhu...mgkin jugak mereka mereka yang berkenaan tuh teramatlah jeles kerana terdapat banyak lemak2 baik yang menempel di tubuh ku yang gebu nih...hahah(masuk porno cket=cu mtk ampun nek)
sebenarnya aku ni bukan la terpengaruh dengan cerita dongeng PUTERA KATAK yang ditayangkan d TV3 PKUL 4.30 tuh..(terpengaruh la jgk cket.heh)..dan aku pn taw x kan laa kalau cium katak tiba2 jadi putera raja..x mungkin laa..(tapi kalau jadi betul pn orait gak..huhu). aku sebagai cik PK yang meletop ni memilih nama ni sebab aku memang sukakan katak..bagi aku katak ni kiut sangat...dah la kiut..warna ngancam plak tuh...meremang bulu aku tgok warna yang cantik giler3 beb...bak kata ahli falsafah negara yang terkenal,DATIN PADUKA NURAIN NASIR mengatakan bahawa 'HIJAU TU KAN INDAH DAN PERMAI...'...aku memang setuju sangat lah dengan kata2 datin tuh..bukan nya apa...datin tuh bukan saja bijak, cantik..tapi pandai plak berfalsafah...bertuah betul sapa jadi laki dia....hmmm....(weks!). Aku juga bukanlah puteri katak yang menantikan seekor katak yang akan menjelma menjadi manusia kalau mulut aku yang seksi ni mencium beliau...tetapi aku ni adalah puteri katak yang sentiasa menunggu kehadiran sang putera katak = peminat katak sejati dan juga peminat kehijauan...(tinggi x angan2 mat jenin aku)...
ni lAH cita AKU SEBAGAI CIK PUTERI KATAK YANG MELETOP D NUSANTARA..


SILA LIKE