Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Thursday, January 6, 2011

Sejuk, hujan!

Sepanjang aku balik IPG KSM ni, hujan xberenti2 turun...hujan rahmat kot..hehhe...

But i love hujan....

 bukan hujan band
tp


hujan rahmat yang diturunkan Allah s.w.t..
Tyme2 hujan macam ni..mula laa aku asa macam nak tarik selimut dan tidor 24 hours continuesly........aku asa macam dok kat u.k jaa...aku plak telah berubah menjadi seorang penjimat air...mandi yg 3 kali dah jadi 2 kali...dan tyme2 cti ni asa macam nak mandi sekali ja sehari..(bru rancang) hehhehe

Dulu tyme kecik2 dan beringus, aku sk sgt bila ujan..sebab bleh mandi ujan dpn umah dgn sesungguh2 nya...sambil nek basikal keliling laman umah....sambil jerit2...melolong macam tarzan...dan tulah pengalaman aku yg paling bes dan x bleh aku lupakan! bgehbgeh~ bahagia ~




SILA LIKE

No comments:

Post a Comment