Saturday, January 1, 2011

Sweet sangat2..terharunya saya, awak!

Actually, aku start kuliah hari ahad...tapi tetiba jaa dapat cuti umum..so tunda p ari isnin...hari kuliah jaa tunda..tiket bas aku x tunda pun..tu yg nyedihkan aku tuh...hal2 gini napa la x umumkan awal2??? aku dah la beli tiket lewat...kalau aku tau alang2 cuti mesti aku beli lagi lewat..ngehngeh~

Disebabkan ari ahad cuti, so, ramaila yang x balik lagi..blok pn agak sunyi jaa...roommate aku pn x balik g.....jadi terpaksalah aku tido sorang diri bertemankan 2 lampu kalimantang...aku yang sememangnya agak penakut ni.... rasa seram2 sejuk jaa bila jam menunjukkan pukul 1 pg..saja bt2 saspen cket...disebabkan aku yang penakut ni.....aku pn tepon pakwe aku...dahla dia bru jaa balik keja oenat2..tp aku paksa gak dia teman aku sampai pukul 6...

Kalau tyme tuh aku cakap ngan dia x pa la jugak..ni aku paksa dia tunggu tapi aku nak tidoq...aku x bagi dia putuskan talian.dan dia x bley tidoq langsung....aku warning dia..kalau aku terjaga tengah malam, aku panggil dia, dia x menyahut..aku nak riau....hehehhehe...banyak kali aku terjaga...aku panggil dia..dia macam terlelap..tp dia jaga juga...dia cakap...''ya awak...saya ada....awak tido taw..saya teman..''..pastuh aku pn sambung tido sampaila pagi....

Bayangkan dia sanggup tunggu aku..teman aku tidoq (walaupun dia xtidoq) ...dan yang paling aku asa aku tersanagtla KEJAM sebab aku x pikiq keletihan yg dia alami..dahla br balik keja...x bleh rest..teman awek pnya pasal..kejam kan aku???
 tp, nak buat macam mna dah aku dilahirkan sebagai seorang yang penakut...ooopppsss...bukan salah ibu mengandung,,..tp salah anak yang dikandung!

Awak............makaseh sayang..saya sayang awak sangat2....sweet sangat awak..terharu sangat2 bla saya bgun pg tadi..saya asa bahagia sgt2....saya rs bersyukur dianugerahkan pkwe macam awak...I LOVE U SO MUCH....really2 love u! MMMMuuuaaaahhhh~!






SILA LIKE

No comments:

Post a Comment