Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Thursday, December 30, 2010

Semoga Berjaya & Bahagia Wahai Sahabatku...

Firstly, aku nak ucap tahniah buat kawan aku yang aku sayangi...Wanie.....yelah kan aku tumpang bangga la sebab dia dapat fly p uk..nak hrp aku ni..ckgu dalam malaysia jaa..heheh...mesti korang pelik naper la aku tetiba nak cita pasal kawan aku...ntah laa..aku asa excited giler dan bangga giler dgn kejayaan kawan aku...! wani ni adalah kawan aku tyme kat sekolah rendah lg...actually kami ni xda la rapat sngt...tp bagi aku semua kawan2 aku adalah kawan rapat aku..dan buat semua kawan2 aku..aku nak korang taw..aku sangat2 sayang korang..truely, kejayaan yang korang kecapi sangat bermakna bg aku cos aku bangga mempunyai kawan2 yg hebat.

Wanie dapat belajar dekat u.k..dia amek tesl..nanti jd ckgu bi laa dia...nanti tahun 2003 nanti kami akn graduate dan sama2 menjadi seorang pendidik...

Yang menyebabkan tgn aku gatal sangat nak menaip post berkenaan wanie sebab aku agak tertarik laa ngan kisah percintaan depa...sweet giler...(macam percintaan aku gak) hahahha..(dengan sgt perasannya)...yelah cb korang pikir, ingat senang ke nak bertahan..sorang kat malaysia..sorang kat u.k...bukan 2,3 jam nak pi...kalau boleh nek train or bus x pe la jugak...ni bukannya dekat...kalau aku ngan busyuk aku dekat jaa( bak kata dia, kalau saya kentut pun mesti awak bleh dgr)=betapa dekatnya kami..(tp jmpa tyme cti sem jaa)...yelah aku study terengganu, dia keja penang...heheh..

orang orang seLALu cakap..'JAUH D MATA DEKAT D HATI'... tp tu suma org cakap..zaman sekarang ni...bukan leh caya...'DEKAT D MATA JAUH D HATI' kalau dah 'JAUH D MATA ,HATI MATI LA KOT'  atau pun JADI SAKIT HATI..hehheh~

Bak kata kawan saya laa kn, 
 ''senyum pada smua orang adalah wajar tetapi cinta pada smua orang adalah kurang ajar...?''

 Zaman sekarang ni...ramai yang xsetia..tmbah2 kalau dok jauh ..lagi menggatai sakan la...aku x salahkan pasangan yang curang 100%....mgkin jarak yg terlalu jauh tue mnyebabkan syg semakin pudar...




biarlah..tp aku harap kawan aku yang sorang ni..walaupun jarak yang jauh giler memisahkan ampa..aku x nak 'long distance love' dijadikan reason untuk korang break..ingat ea..hehehhek...kalau x penat2 aku tulis pasal ampa dalam blog aku ni...ngehngeh~

Cinta antara wani & Fahmi masih utuh walaupun beribu batu dalam unit nautical miles menjarakkan depa...ibarat seorang d kutub selatan..seorang dikutub utara..heheh..antara2 sweet moment diaorang yang sempat diabadikan dalam blog aku ni









Fahmie adalah lelaki yang wanie pilih untuk menghuni di dalam hati dia...memang layak laa cos dia baik, caring, azan pn sedap, suara merdu n romantik...( x bleh terlebih puji nanti wani marah)


Yang bestnya, dah lama dah dia orang bercinta, dah 4 tahun..banyak dugaan tue..yg buat hati aku tersentuh sangat2( yelah hati aku kan keras macam puding caremel) tyme wanie hadiahkan Fahmie satu video untuk wish besday kat Fahmie..nak cita banyak pn x guna..korang tgok dan nilai sendiri laa...



Ada rahsia di sebalik hubungan depa ni...kalau x macam na bleh kekal kan??? jom kita check it out...


haa..bgi semua yg bercinta jarak jauh tue..bleh laa amek tips tue..hehehhe..tu point penting jaa..nak huraian bleh tnya aku lg..hehhe


p/s buat sahabatku,

Semoga cinta kalian akan terus mekar dan mewangi sepanjang masa...aku doakan kebahagiaan kawan aku....aku dah x sabaq nak makan nasi minyak korang ni..dah la kenduri sebelum pi u.k wanie terlupa jemput aku..sob2~ x pelah...sampai hati..aku majok ni (lakon touching cket)....nanti dah kawen jgn nak terlupa lagi jemput aku..kalau x, PUTUS KAWAN! heheh..just joke! 



SILA LIKE

3 comments:

  1. semoga selalu bahagia kawanku...

    ReplyDelete
  2. ain!!!
    nice blog..

    hehe~
    smoga wani n fahmi cpt kawen,

    :)

    ReplyDelete
  3. makaseh...hehhehe..tulah..aku pn harap depa cpt2 kawen...

    ReplyDelete