Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Tuesday, December 28, 2010

Lagu 'KeTuLUsan HatI' Nyanyian MarshAnda ' mEmang Power!

 
Sangat2 la tersentuh hati aku bila  dengar lagu 'ketulusan hati' nyanyian marshanda ni..dah la muka dia sangat kiut..ditambah plak dengan suaranya..pergh ! sedap giler ! memang layan habes laa aku...;-)

Actually hati aku ni memang betul2 terpukau dengaq bait2 lagu ni..lirik lagu ni betul2 boleh buat aku nanges..sob2~ cdey oo...( dah laa aku tgh jiwa kacaw)..sebab tuh aku taruk lagu ni dekat blog aku..kalau buka jaa..asa sayu jaa...ngehngeh~

Marshanda ni memang ayu sangat pakai tudung..lakonan dia pun best..aku memang suKa sangat tgok cita yang dia berlakon sebagai madina dalam cita  'AQSO & MADINA'....


korang nilai laa sendiri nak bagi berapa bintang untuk cita ni..yang pasti aku bagi 5 bintang...sebab jalan cerita dia menarik..menceritakan pengorbanan seorang adik demi kebahagiaan kakak sendiri..

Membariskan pelakon2 hebat seperti Dude Harlino, Marshanda, Carissa Putri dan Wingky Wiryawan. 
 
Kembali kpd topik asal...= 'Lagu ketulusan hati' ni aku bagi 10 markah...cos ianya bisa mencairkan hati aku yang keras macam puding caramel...ummphhh...

ni lirik lagu Ketulusan Hati nyanyian  kak angkat aku, Marshanda

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Amacam..best x? peluh sakan jaa kalau dengaq kan???hehehheheh ....Layan.............!


SILA LIKE

No comments:

Post a Comment