Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Sunday, August 7, 2011

SALAM...

DAH LAMA GILER2 AKU X UPDATE BLOG...
Macam2 hal jadi dalam idup aku dalam tempoh ni....
p jalani kem dekat pulau perhentian laa...dapat macam2 masalah kat sana laaa...termasuklah pakwe yang x diundang dari sana...
dengan demamnya lagi, batuknya lagi, selsema nya lagi....
but alhamdulillah sekarang dah ok cket.......
emm...actually kadang2 kita tak sangka benda yang kita tak duga akan berlaku dalam idup kita...walaupun kita asa macam x logik..tapi benda macam ni x mustahil akan berlaku...
mesti ampa semua plek apa la yang aku dok repekkan ni..aku pn pening apa yang aku repekkan..mgkin hanya jiwa aku ja paham apa yang aku tengah repekkan ni...bila cakap benda yang merepek2 ni mula la mulut aku asa macam nak makan kerepek...aaauuuummmmmmmmm....kerepek pisang!!!..my peberet...
bila masuk bulan posa ja aku x boleh nak tunaikan ibadah puasa sebab aku nek bis....bak kata adek aku ..., ba...en et ot ditukar kpd ba...en et bis...hahahahhaha...aku terpaksalah makan ubat yang sebakul tuh untuk kecilkan aku pnya bis tuh...dahla bis yg comel tuh berda di dalam hutan belantara...hahhahah...hanya aku dan adek aku ja paham apa maksud aku ni...kui3.....sebelum aku mula merepek dengan lebih jauh lagi baik aku berenti melalut sebelum aku terelalok dengan lebih lama..k ...bubye suma...mmmuuuuahhghghhhh!!!!!!!1 muahahahhahahahhahah....





SILA LIKE

No comments:

Post a Comment