Thursday, December 1, 2011

Jodoh aku siapa?

Aku rasa msti suma org tertanya2 sapa sebenarnya jodoh kita??? kadang2 aku terpikir perlukah aku mencari jodoh aku??? tpi ada org cakap setiap org dah ada jodoh masing2 yang telah ALLAH SWT tetapkan sejak d loh mafuz lagi....jdi..kenapa perlu mencari sedangkan dah ada??? tapi sapa ek jodoh aku??? aku teringin nak kawen dgn laki yang paham aku, baik, x garang sgt, yg boley layan aku macam kawan baik dia...yang slumber...dan yg paling penting beriman...Zaman skang ni bukan senang kita nak cari laki yang pakej lengkap macam instant coffee 3 in 1...kan syok kalo pilih laki macam pilih ikan d pasar...boley cari yang mcm kita impikan..tp...x suma yg kita nak kita dapat...yelah..berangan kan x salah...jadi bek aku berangan jaaaa..huhuhu...


Aku harap apa yang aku ada sekarang.....akan sentiasa dalam genggaman aku...sebb aku sedar yang aku perlukan dia...aku harap itu yang terbaik untuk aku..tapi kalo dia bukan jodoh aku..KAU jauhkanlah aku dgnnya..jika dia benar jodohku, kau peliharalah hubungan kami dr perkara2 yang mungkar..kau perceptkanlah jodoh kami Ya Allah..kau berikanlah kami rezeki supaya kami dapat mempercepatkan jodoh kami..supaya kami sentiasa berada di dalam keberkatanmu...ameen....

''KEBAHAGIAAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN''

me n him


SILA LIKE

No comments:

Post a Comment