Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Saturday, December 3, 2011

Hantu Bedak Sejuk

Untungla kalo jadi pmpuan yang tak dak jerawat...dah setahun lebih aku dpt jadi model bedak sejuk disebbkan muka aku yang agak cun ni dulu dah nek jerawat.. dah pelbagai solution dah aku cari untuk jerawat aku yang tumbuh melata mcm cendawan busuk ni.. last choice, aku stay ja tempek bedak sejuk tiap2 malam...even x dak perubahan sgt tp at least aku asa aku dah usaha...so, myb nanti Allah swt bagi muka aku jadi cun balik berkat usaha aku menempek bedak sejuk sampai habis putih2 bantal aku...

ni muka aku sebelum nek jerawat: 

BEFORE
Ni muka aku lepas nek jerawat


muka aku lepas ni aku x taw la...harap2 licin macam dulu....aku nak sgt muka aku cantik macam dulu..ada duit lebih cket aku nak p jumpa pakar kulit ....

so, p/s kpada suma pmpuan: jgn selesa dgn kecantikan wajah anda sekarang kerana tak mustahil sekelip mata ja berubah jdi teruk...nak jadi teruk senang..nak ubatkan untuk back 2 normal....sangat lama...dan menyeksa pangkal rahim aku betol...hehehhe
SILA LIKE

2 comments: