Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Tuesday, December 13, 2011

Tolong jgn tnya aku! okeyh?!

''emm...as a student.....mcm biasa la.....blajaq.....~cuti...~blajaq lagi....~cuti lagi...~blajaq....blajaq....cuti..cuti...''

But, b4 cuti msti kna lalui final sem exam kan?..so bila dah jawab exam..konpem2 la ada result nya kan??? 

Bab result ni yg aku paling lomah skali ni......dah la menjawab exam tyme excited nak baliknya lagi...dan yg paling lomahnya bila slalu jawab exam tyme aku sakit.. (dugaan2)


Aku berharap sgt miracle akn terjadi dlm idup aku... sbb ari tuh aku tersilap  jawab soklan bhgian esei..20 markah tuh...aku x sedar pn yang aku tgah silap.....kaw2 pnya aku menggoreng..last2 br sedar aku silap bca arahan...

So, bila di tnya perasaan aku skrang tyme tgah tulis entry kali ni..masya allah..punyala risau + berdebar2 + nak reyau + takut + teruja ( pandai ja aku temberang) ...pendek kata memang CUKUP RASA laaarrr...




So, pesanan penaja kpada rakan2 d luar sana: 

JGN SEKALI2 BERANI TNYA AKU SOKLAN... ''AIN ANG DAPAT BERAPA RESULT SEM NI???'' or MEMBANDING2KAN RESULT AKU DGN RESULT DIA....

kalo rasa mcm tingin nak makan penumbuk ajaib aku saiz 10 ni try la tnya...

OK SEKIAN ..TERIMA KASEH...fuhhh....( smbil melayan perasaan yg cukup rasa ni)
SILA LIKE

No comments:

Post a Comment