Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Friday, December 2, 2011

Aku & air mata ibarat nasi menjadi bubur!

Emm...aku dan air mata memang x dapat nak dipisahkan...ibarat nasi menjadi bubur....(nasi normal + air mata = bubur) ...aku pn x taw awat la aku ni asyik reyau...pantang sedih nak reyau ( mmg la sedey reyau x kan nak gelak kot!!)... 

p/s: nasi menjadi bubuq mengikut kamus dewan bahasa dan pustaka pala otak aku sendiri : dah nyesai pn x guna dah!




tgok movie sedey cket pn tepaksa la reyau dgn cover nya takut ada org nampak...mybe aku suka reyau sbb aku ni



  • sensitip
  • sng sedey kalo kena marah
  • sbb aku ni ayu kot, pmpuan ayu ja cpt reyau (poyo tol)
  • mgkin sbb nama aku nurain = cahaya mata ( air yang keluar melalui mata dan becahaya di bawah kilauan  lampu) emm..tensyen bila aku tgah buat pandai bikin kesimpulan sendiri...
yang pastinya..air mata dan wanita memang tak dapat dipisahkan...dan aku harus sedar yg aku adalah wanita..(rasa tua plak sbut wanita)



SILA LIKE

No comments:

Post a Comment