Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Wednesday, February 23, 2011

3.81 is enough 4 me!

~SALAM~



Alhamdulillah...syukur sangat2...even dugaan kesihatan yang terlalu banyak...banyak kali p spital dan 2 kali kena tahan wad dekat hospital taun lepas..kena tahan seminggu plak 2...tp aku still bleh dapat pointer 3.81 dalam exam yg lepas..tima kaseh Ya ALLAH SWT...cos membantu aku dan segala usaha, penat lelah aku baca buku terbayar juga dengan anugerah yang aku terima bt kali ke dua...




anugerah yang aku trima ni bukn untuk aku sj..tp khas dihadiahkan untuk ba & mama kesayangan saya..

Haji Mohd Nasir b.Mustaffa.
&
Hajah Sofiah bt Mahmud




i want them 2 know dat i love both of u very much! thanks for raise me from small until big & more big now...... heehe~special appreaciation to them...



x lupa juga bt siblings aku, frends, & semua la..i love u all...sapa la aku tanpa bantuan ampa semua...




SILA LIKE

No comments:

Post a Comment