Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Friday, February 18, 2011

I'm BaCk!

Salam semua..



i'm back! dah lama dah x jengok blog kesayangan aku ni....dah penuh sarang labah2 paa...x per..muncul nya aku hari ni akan membersihkan segala sawang yang menyarang dan membuat sarang di dalam blog aku ni..aaaiiiyaaakkkkk...ddusshh! ( tendangan maut dari aku) ..hee~ 

actually, aku tersangat la bz (buat2 bz nak bodek lecturer) dgn asemen yang berlambak2...sampaila satu tahap aku asa macam nak quit blajaq n then nak bukaq kedai jual ropok lekor + ayam goreng ain ( promote nama ckett) ...apa pun aku harap kawan2 aku xboring untuk terus bukaq blog ni even aku x slalu update..x pe..insyaallah ..tuk students2 ipg...aku akan share kan nota2 exam dalam blog...(kalo nak soalan bocor kena buat2 bek nagn aku laa..belanja ABC pn jadi laa)..OK DEAL!

k...sebelum aku ter 'over dose' menaip bek aku berenti skang..k..bubye ! cayang u all!





SILA LIKE

No comments:

Post a Comment