Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

About Puteri Katak

Friday, February 18, 2011

ThankS Ee-k Alfsykin 4 ur support!



 ~SALAM~



Firstly nak ucap thanks cos support blog yg masih panas ni...eemmm.....dgn adanya pengiktirafan dari yang berkenaan menyebabkan aku jadi lebih brsemangat nak tulis entry ari ni.....

p/s buat yang berkenaan: 

  • tima kaseh cos jadi kawan baru saya
  • thanks cos support my blog & puji blog saya
  • n hope u will be my friend forever
  • or mybe my sister in law..
  • hee~

sekarang baru aku paham makna di sebalik perkataan ' Ee-k Alfsykin' ni..emm ..biarlah rahsia...

seriously though, aku betul2 x kenal sapa la yang berkenaan ni....but i appreciate her bcos of her appreciation towards my blog...

tapi  skang ak dah taw..sapa dia..jeng3...

cma aku tertanya2 napa la dia x nak gtaw straight forward jaa ngan aku siapakah gerangan nya..

dan mgkin jugak salah aku cos x cam dia even i already meet her before....sorry dear~ ( sambil mendendangkan lagu mohon kemaafan darimu)

mybe aku ni nampak macam sombong, berlagak, hidung tinggi, & yg sewaktu dgn nya...(tp dalam hati ada taman taw.)...sampai dia takut nak gtaw sapa dia yg sebenarnya...emmm...4 ur information dear..aku ni memangla x pandai berkawan..tgok muka pn garang semacam ja...( tp cun laa) & aku ni x ska cakap banyak sgt..bkn x ska cm x pandai meramahkan diri...mgkin sebab aku terlalu pemalu...ceewaaahhh...n i'm not interested dgn hal org lain.....sebab tu kot aku nampak macam ada bad behaviour jer...( dont judge a book by its cover) apa pun maafla yer...

p/s: last but not least, thanks 4 everything,,n thanks 4 being my friend... n sorry sebab saya x cam muka akak...hee~






SILA LIKE

2 comments:

  1. x aci..i oso wanna know da meaning of Ee-k Alfsykin..huhu..

    ReplyDelete
  2. as i said before..'biarlah rahsia'..ngenge~

    ReplyDelete